Utmattad!


En hel vecka!!
En hel utmattande vecka har jag haft för mig. Har inte orkat skriva helt enkelt. Jag har jobbat,haft salsa sen vart så trött att jag somna som björnen i bilden i min säng. Haft det ganska tufft,inte vilat alls. Kroppen sa riktigt emot på torsdag morgon,den sa nu faaan räcker det nu får du inte röra på dig utan du ska viiiila. Hade ont i halsmandlarna,världens huvuvdvärk,yr inte alls hungrig och bara helt trött. Hade möte på dagen men jag kom hem efteråt och bara la mig i sängen och rörde mig inte förutom toalettbesök eller kanske dricka vatten. Gjorde chile kuren och drack mjölk med vitlök,drack vitam-c och sen ka mig i sängen utan att tänka på morgon dagen eller nuet jag bara njöt av att inte göra något alls. Fredagen hade jag sovit 11 timmar och jag säger såhär det va verkligen ett tag sen jag sovit så pass länge och gud va skönt det va att lägga huvuvdet på kudden och bara va! Va pigg och frisk faktiskt på fredan,gjorde beredd för att fira en ny vän som man har fått och hade otroligt roligt,dansa och idag ska man jobba igen. jag behövde trots allt bara sova ordentligt:)


Min underbara lycka kommer snart och kan bara inte koncentrera mig på vad jag har lärt mig eller vad som har hänt under denna veckan. Det är ca fem dagar kvar och jag kommer äntligen att vara hel,lycklig och ingen kommer kunna stoppa mig från att le. Jag vill inte gå igenom detta igen!!! Det här är inte alls enkelt. Jag låter nördig,töntig och många säger att jag kanske har fastnat för snabbt och kanske lite för mycket och det kan göra saker ännu jobbigare när det väl händerxdet kan mycket väl stämma men nu känner jag såhär och kan inte kontrellera det.  Är det så att det inte blir lyckad i slutet och vi kanske inte är menade så får det vara då men just nu njuter jag av att känna att det gör ont när han inte är här,nätterna är långa och jobbiga när jag inte får höra hans röst,dagarna är tråkiga när jag inte vet vad han gör och det värsta av allt är att han gör saker utan mig som jag vill dela på att jag inte är i hans liv helt och hållet än gör tyvärr mest ont,men alla vi fungerar inte likadant. Vissa tycker att det är okey när man låter sin partner resa utan dig eller göra saker utan dig och du är inte med den erfarenheten eller äventyret. Jag tycker att när man väl har hittat någon man vill dela sitt liv med så ska man dela på allt och besluten tas tillsammans. Han är iallafall snart hemma och då slutar jag gråta och börjar le,piggare och med mycket mer energi. Min sol kanske kommer starkare tillbaka:)

Peace,Love & Devotion
Har en överraskning imorn,bilder kommer då;)
XOXO MISS C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0