Tv-serier


 Att serier kan få mig att må så bra. Varje gång jag vet att någon favorit serie kommer på tv efter jobbet så är det enda jag vill är att komma hem i tid,fixa mig och krypa ner i sängenm för att kolla på min serie. Och det kan handla om poliser,kriminalitet,komedi,mysterium vad som helst,älskar bara att titta på något underhållande som har inget med mitt liv att göra efter jobbet,jag slappnar av på något sätt.
Haft en lång dag på jobbet,alla har varit upp och ner fast de är 4-5 åringar. Vi va ute hela dagen nästan,itt huvud exloderar och det enda jag längtar till just nu är premiären av NCSI och Deperat Houswifes..ooohhh yess:)


Vi har verkligen blivit besatta av facebook. Vi och då menar jag mig själv också. På väg mot jobbet kollar vi uppdateringar,på toan,bussen,t-banan,jobbet,rasten och när vi är hemma så är vi inne timmar långt. Ganska vanligt ju,där har vi våra vänner,kompisar,bekanta och vi får veta vad andra gör i samma stund och vad som händer i allas liv utan att behöva ringa de när man inte har tid efter jobbet. Facebook är perfekt för att ta kontakt med människor men tyvärr så har man tagit det alldeles för allvarligt att saker man skriver där blir plötsligt på liv och död. Okey mycket man skriver händer men man vill nog säkra sig först innan man börja tro saker och ting om personen. Sen så har folk väldigt lätt att komma in på någonannans konto och skriva en massa dumheter också. Aja jag försöker hålla mig borta men kan tyvär inte i LOVE IT!!

Lärdomen under mån-tis.
Serier är avslutandet på min dag.
Längta är det bästa som finns.
Im  Addicted to facebook. i know:P

Until tomorow
Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0