Tomt.


Idag är jag väldigt dramatisk. Jag är tyvärr som vädret,kall,molnig,frusen och bara tråkig. Jag har en spådan dag tyvärr. Idag på morgonen börja jag inse på tiktigt att tomheten börja krypa in i mig. Jag kanske överdramatisera och tycker det är löjligt,men det känns inte så för mig. De som är vana att ha någon brevid sig hela tiden och inte har något emot att den du älskar åker iväg,de förstår inte mig. Visst jag har har inte haft långa eller allvarliga förhållanden men nu när jag väl har det och har fastnat för någon som verkligen till kritan är helt underbar och jag känner inte att det är lek längre får mig att känna tomheten när han inte är här. Jag är inte van att vilja vara med samma person hela tiden. Jag brukar tröttna väldigt snabbt och det är inte bra så jag väldigt stolt över mig själv att jag inte har tröttnat alls och kan ens känna en stor saknad och bli ledsen att jag inte får dela saker och ting med han som hans polare får göra(lite avis?) yes i am. Fick mail av han som står att han är ok och att allt går bra,skrev också att han saknade mig och då kom tårarna fram(patetiskt) mhmm jag vet. Jag är en grin olle. Aja min blogg handlar just nu om saknaden och tomheten utan min andra halva.


Hur vet man att man har hittat sin andra halva/självfrände?
Hur kan man vara säker på att man har rätt denna gången?
Hur vet man att det man känner för personen är rätt?
Jag tror inte att något kan vara rätt eller fel bara att man ska gå efter känslan vad man vill och känner just NU! Nuet är det viktiga sen vad som händer efteråt får man ta. Alla är inte till för varandra nu säger jag inte menat för vet inte riktigt vad menat egentligen betyder,så jag säger till, många människor jag har trättat har inte varit till för mig,mycket saker jag har gjort har inte varit till för mig och när jag väl trott att det är så kommer det alltid något framför mig som påpekar att det inte är,så det enda jag väl kan göra är att vänta tills något säger till mig att detta inte är rätt för mig. Men snälla låt det vara rätt för mitt hjärta säger så mycket men vill inte bli lurad,jag vill vara med den personen som är med mig nu och vill inte tänka på att han inte är för mig när det känns så rätt som det gör. Jag ska fortsätta vara positivt och tro på att tiden visar vad som händer som den alltid har gjort fast jag inte har alls någon tålamod:p

Dagens lärdom:
Min anda halva gör mig hel.
Tomheten kan bara han fylla.
Tomheten kan vara tom så länge han finns i mina tankar.
Hålla mig sysselsatt så att tiden går snabbt.
Svårt att tänka positivt när vädret inte hjälper till:P

Until tomorow
Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C


Kommentarer
Postat av: Conehead

Älskling,du är den bästa av dom bästaste!:)saknar dig jätte mycket!önskar att jag hade dig bredvid mig,min andra halva!du är i mina tankar hela tiden!:)puss!

2011-03-20 @ 06:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0