Mys söndag!



Det finns inget bättre att mysa med de man älskar på en söndag. Gå på bio,tra en promenad,gå ut och käka,mysa bara hemma med smått och gott. Det finns så mycket att göra på en söndag. Det bästa för mig är att vara en hel dag ledig och få vara antingen med min underbara älskning eller ha en mys dag med familjen. Jag älskar när det blir bra. Idag är jag tyvärr jätte trött och seg men min söndag skall bli av ändå:) det ska bli fika,äta,shoppa(lite) Bowling (förhoppningsvis) sen bio!! WOHOOOO what a sunday:)


Okey whats the deal about melodifestivalen? Ärligt talat kom igen nu. Vad är det som är så roligt med den? Kolla på små pop artister som vill bli mer kända med schlager låtar? Det är så töntigt enligt mig och jag har aldrig ens kollat på programmet och kommer nog (hoppas) aldrig göra det heller..
På jobbet va det halv tomt tills tolv på grund av att alla kolla på det jääää....a programmet hehehe:)...

Until tomorow
Peace,Love & Devotion
Have a great sunmday like me!
XOXO MISS C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0