Minne för livet!


Såg att du fyllde år idag. Ännu en påminnelse om att du är inte med oss längre. Minnen som vi har tillsammans är så roliga att det går bara inte att glömma. Morgonen då du brukade komma in i lektionen i dina tofflor,blåa gympabyxor och din nyvakna frisyr. Gungade i stolen hela lektionen och mobbade mig off course hela dagen lång. Men så klart mobbade jag dig tillbaka. Du fick alltid mig att skratta och vare sig du retade mig eller inte så gjorde du alltd min dag rolig. Man märkte på en gång när du va sjuk eller när du inte va på lektionen.  Vi saknar dig väldigt mycket och även ifall vi inte va så nära vänner så har vi haft det roligt:).Tack för att du alltid fick mig att le,att må bra och gjorde min skoltid till ett fint och full med minnen:)...R.I.P Zoran Katalina

2 Veckor!!!

Ja 2 veckor brukar gå snabbt undan men inte när en person som man bryr sig så mycket om,som man behöver och som man känner sig ensam utan ska åka iväg. Va ska jag göra under tiden förutom att jobba och jobba och vänta jobba? Min fria tid är jag ju så mycket med han som det går. Nu kommer jag att ha tråkigt. Alla andra har ju sina liv och sina saker att göra. Jag kommer att vara som bilden. Helt ensam i en stor yta av inget alls:(..Må han ha roligt,må han se saker som han aldrig ha sett,må han inse saker som han tar med sig hem men må han vilja komma hem till mig och vilja fortsätta vara med mig! Behöver också semester (:P).

Dagens Lärdom:
Minnen av en god person försvinner aldrig.
Några stunder av ditt liv med någon kan lämna stora spår.
Va alltid god för det goda varar.
Dont leave me boy!

Until tomorow efter en långt helg.
Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0