Kvinnor,mammor,systrar,döttrar!!


Alice Paul
En stor förebild som kämpade för oss kvinnor,vår röst och vår medverkan i samhället. ""BEHIND EVERY SUCCESSFUL MAN, THERE IS A WOMAN" Det är så sant. Kvinnan är styrkan,trygheten som en man har för att fortsätta. Vi är stammen som får en man att växa.  Alice Paul va modig,envis,stark och hjälte. Allt som vi väntar och förväntar oss att en man ska vara,kan vi också vara och mycker mer. Vi är mödrar,döttrar,systrar men det viktigaste av allt så är vi KVINNOR!! Vi får aldrig glömma vad vi gör och vad vi är villiga att göra för att få något gjort. Vi ska aldrig glömma att vi får aldrig bli dåligt behandlade av män som tror att de är bättre än oss. Kvinnor har ingen speciell roll i något utan vi gör det vi kan göra och vi kan göra det lika bra som mannen(inte på samma sätt) men lika duktiga!!! Därför älskar jag min man som vet hur en kvinna ska bli behandlad:)

Semester

Guuuud vad jag är avis av dig just nu!!Skulle vara så skönt att ha semester nu speciellt med dig!:( Bada,sola,dricka,shoppa och bara ta det lugnt utan att tänka på något och bara njuta. Jag längtar nu när våren kommer,det blir varmt och man behöver inte använda så mycket kläder. Sen när sommaren kommer så kan jag börja använda klänningar, skinnjackor och bara linnen:) Kommer nog inte få någon semester men vila ska jag verkligen göra. Behöver vila från denna snön som vi har haft. Jag vill vara där hos dig.Va jobbigt
Aja nu ska jag sova så jag orkar med morgon dagen.

Until tomorow
Kvinnor är underskattade.
Kvinnor är starka och kan så mycket mer.
Semester behöver vi alla i år.
Inget mer viktigt att säga,i need to sleep..

Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C

KOM TILLBAKA TILL MIG!!!! I MISS U MY CONE HEAD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0