Kvinnor överdriver


Varje kvinna ska överdriva om saker och ting. Men det de mesta ska överdriva om är när mannen gör något utan henn,frågorna vi ställer till oss själva är: Kan jag lita på han? Kan jag lita på att han kan säga nej? Kommer han berätta sanningen för mig? Ska jag lyssna på rykten? Ska jag släppa bort mina negativa tankar och bara låta det va han har inget skäl för att jag göra något dumt? ELLER?
Ush va jobbigt det är,det är inte lätt. Dem man mest litar på kan faktiskt göra misstag,vi är trots allt bara mänskliga sånt kan hända. Man kan aldrig lita på någon till 100% det går bara inte det kommer alltid finns en tvekan plus vi slutar aldrig att lära känna personen vi är med.
Mannen är borta och det enda folk har gjort är att sätta en massa skit i mitt huvuvd. Åhhh han har säkert väldigt roligt,festerna där är ju helt galna,vet du hur mycket kvinnor det finns där och låt han testa sig när han kommer hem,man vet aldrig. Hur ska jag må då en kvinna som är ganska så känslig,blivit sårad äntligen hittat en bra man och nu ska jag börja misstänka saker. JAG GÅR INTE IGENOM DETTA IGEN!!

Morgonen vakna jag med att vilja skriva så resten av dagens lärdom och måndagens händelser kommer sen;)

Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0