Hej då!

 
 Tycker inte alls om att säga hej då till någon. Jag är så bölig av mig att jag kan börja lipa och tänka en massa negativa saker .
 Jag vill inte tänka att något kan hända den personen,kommer kanske inte tillbaka,jag vill bara att dagarna ska gå så snabbt så möjligt. Jag längtar redan på att veckorna och dagarna ska gå snabbt.
Måste hitta på en massa saker med människor bara för att det ska gå snabbt och jag inte ska tänka så mycket på att han
inte är med mig just nu. Hade svårt att komma iväg till jobbet bara för att jag blev så ledesen varje gång jag fick en puss.
Jisses vad jag är känslig. Jag är en äkta lipgumma.
Nu ska jag nog fortsätta jobba så jag kan få dagen att gå snabbare och åka hem och sova är sjukt trött..

Hans pussar som får mig att rysa.
Hans röst som får mig att drömma bort.
Hans blickar som ger mig fjärilar i magen.
Hans hand som jag aldrig vill släppa taget av.
Hans hjärta som får min att pumpa hårdare varje dag.
hans andedräkt jag vill känna.
Hans ansikte jag vill se.
Hans närvaro i mina drömmar.
Min dröm man i mitt hjärta.

Älskar dig och ta hand om dig. Kommer att sakna dig otroligt mycket!!

XOXO MISS C


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste sluta va lipgummor hahaha

2011-03-17 @ 16:59:49
URL: http://ivodivo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha det måste vi vara:P

2011-03-18 @ 12:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0