Framtiden

Kvinnor och framtiden är mycket att begära i think. Män tänker ofta på nuet men vi kivnnor planerar,har ingen tålamod och vill att livet ska börja nu,NUUUUU!! Jag är en av de som verkligen inte gillar att vänta och måste prata om saker och ting. Jag är så fokuserad på mitt liv och vad som händer runt omkring mig så att när jag väl ska fråga något om framtiden vet jag inte vad som borde sägas,när det ska sägas och om man en ens ska fråga. De flesta av mina vänner vet ju att jag har erfarenhet av män på grund av kompisar och dejtat men jag har väldigt lite erfarenhet av förhållanden. Jag flyr så snabbt det blir allvarligt eller jag blir uttråkad och tyvärr händer det väldigt ofta as u know. Men nu så är jag äntligen i ett som jag verkligen vill stanna kvar och inte vill släppa taget ur alls,han är verkligen inte bara min bästa vän utan min partner. Nu är det ju att jag börjar ställa allvarliga frågor man inte kanske borde fråga än men jag är så nyfiken på vad som kommer att hända och om jag kanske bryr mig mer än vad han gör. Män säger ju inte så mycket och gillar verkligen inte att avslöja saker och ting medans vi kvinnor måste bara säga vad vi tänker på och hur saker och ting ska gå till. Så nyfiken som jag är blir jag samtidigt rastlös och vet inte vad jag ska ta mig till. har ingen TÅLAMOD!!!


Vi försöker alltid att göra saker själv,inte be om hjälp och viktigaste av allt vägledning. Någon som kan säga vad man ska göra och vilken väg man ska ta. Jag har tagit beslutet att gå och få lite vägledning om mitt liv,då kanske jag låpter min man va ett tag och sluta ställa en massa onödiga frågor. Hittills har jag märkt efter ca sju år att jag inte ska jobba mer med barn,jag vill göra något annat,frågan är VAD?! Så jag vill börja plugga och för att börja göra det så måste du så klart veta vad du vill plugga i och samma problem som jag hade när jag va 15 har jag då nu,vad vill jag plugga i och vad gör mig lycklig att hålla på med. Mycket intresserar mig men tyvärr det som väl intresserar m,ig är antingen för långt att plugga till eller så finns det inte. Aja måste börja någonstans så jag ska gå till någon som kan hjälpa mig med detta. Alla i livet behöver lite vägledning,väldigt viktigt i alla aspekter. Jag är iallafall glad att jag har tagit första steget till något som jag inte visste fanns.

Dagens lärdom:
För att lyckas måste man ta själv tag i saker.
Alla vet inte alltid vad de vill.
Vi alla vill ta reda på vem vi är.

Until tomorow:sad day:(
Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0