Ett samtal räcker!


Idag fick men ett samtal som jag har väntat på ett tag nu och äntligen så fick jag det och nu så kan jag andas och dagarna lär gå snabbare. Ibland behövs bara ett samtal för att lugna ner ens nerver,tankar och känslor.
Ett samtal kan säga väldigt mycket och just denna samtalet sa att inget har ändrats,allt är samma och att det kommer att lösa sig och att det är väldigt viktigt att lyssna på hjärtat för den har alltid rätt. Rykten som går är bara skit som vanligt. ett samtal är ett viktigt sätt att kommunicera,genom att höra någon annans röst kan faktiskt säga mycket saker. Kan ta dig tillbaka till minnen du har haft,tillbaka till känslor du har,tillbaka till tankar du vill glömma,tillbaka till trygheten du saknar osv. Så nu mår jag väldigt bra:) Lycklig och mätt.Nu kan jag fortsätta i samma takt fast med lättare hjärta och bekymmer!

Dagens lärdom:
Ta inget alls för givet.
Rykten är alltid skit!
Att tvivla är  rädsla.
Rädsla är bra i kärlek.
Röst ger trygghet.

Jag längtar till fredag!!!!!

Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0