Dricka bort din sura min?


 Varför dricker vi? Tycker vi att det är gott?Tycker vi att det får oss att må bra,gör oss lyckliga,värmer oss,ger oss ett rus,får oss att bli spralliga? alla har olika defitnitioner varför vi dricker. Jag tycker däremot inte att det är så speciellt gott,alkoholen i sig smakar ju pyton sen smaken som sätts till alkohol är den som gör tricket för att vi ska vilja dricka det. Sen får ju alkoholen oss att må på ett annorlunda sätt,den får oss att tänka på ett annat sätt,den får oss att vilja göra saker man inte vill/vågar annars. Den får oss att vilja ta en massa steg eller göra dumheter. den får oss att våga och våga är inte alltid något bra. Det ka vara något väldigt riskabelt som kan förstöra ditt liv. Vad vi än gör när vi dricker alkohol så visar vi hur vi är egentligen. Det är en falskhet,vi borde alltid vara sådan inte visa det bara när vi har något i kroppen,en drog som påverkar oss och ta fram det vi har gömt inne. Vi måste sluta gömma oss i skuggorna och komma ut friska i solen och skina.

Jag är verkligen inte den som pratar om mode(delvis) men skor måste jag ta upp. Mer och mer börjar folk bli besatta av skor,jag är ju dock en av de,fast blev det flör läääänge sen. Skor kan få mig att känna annsolunda på alla sätt,sexig,sofistikerad,lugn,casual. Tanken på hur fötterna känns i bra skor när den rör marken är bara så skönt. Känner mig en med naturen och varje steg jag tar. Känner mig redo för att ta nästa steg och må bra. I love my shoes! Jag kommer aldrig att sluta köpa skor im a addicted to it.

Peace,Love & Devotion

XOXO MISS C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0