OJ!!!!


Tiden går och man får mycket mer saker att göra,man kommer hem helt seg,somnar på en gång och sen börjar nästa dag i samma rytm och man hinner inte skriva ner sina tankar och berätta vad man har lärt sig. OOOJ DA!!!
Mycket har ju hänt denna veckan,börjat jobba som vikarie och hoppa runt som en jojo,så mycket har man haft att göra. Försökt att rensa mina tankar och bara köra på utan att kolla bak. IM TRYING. Älskar att skriva och speciellt berätta vad jag går igenom och hur jag har förstått av dagen,tyvärr får ni veta några dagar försent.
Bättre sent än aldrig. Right?


TICK TACK!!!
Moderklockan har börjat kickat rejält den här månaden och verkligen den här veckan när man har då gått tillbaka och jobba med barn,som jag ÄLSKAR att göra men som börjar bli jobbigt att göra,med tanken på att jag själv vill så gärna bli mamma snart. Det hjälper ju inte att alla och dp menar jag ALLA börjar bli gravida,är med barn gifter sig,flyttar och gör saker som jag vill så gärna göra snart. OKEY OKEY ska inte ha brottom men mina känslor kan jag inte styra tyvärr och mina tankar börjar bli svårare att styra. Något annat jag inte kan styra är:


MINA HORMONER!!
Jisses vad jobbiga de börjar bli! Är det åldern? Är det PMS? Är det allmänt jobbig kvinna,shit va jobbigt det är att ena dagen vara glad,ena dagen vara ledsen,ena dagen vara förvirrad,ena dagen vara arg men varje dag vilja ha kramar,kyssar och uppmärksamhet. Tycker verkligen synd om min <3 som får tåla så mycke från mig. Vi kvinnor är jobbiga men till vårt försvar är att våra hormoner är inget vi kan kontrollera. BELIVE ME!!! Vill inte må såhär. Undrar om det kan vara med åldern,att man kommer till en viss tid och kroppen börjar producera andra typer av hormoner och man blir bara jobbigare att leva med. JISSES TAKE ME BACK TO THE YOUNG DAYS! Då jag kunde ta emot vad som helst och jag inte blev ledsen eller tjurig för varje lilla sak. För tro mig är inte en sådan tjej men tydligen börjar jag bli det jag gillar minst!! I HATE IT!! Men är stolt att vara kvinna ändå,ska bara hitta min balans igen så jag inte fuckar ur hela tiden.

Veckans lärdom har det blivit:

Förändringar med kroppen är naturligt.
Man är inte kär tills man känner sig hundra i sitt hjärta.
Att tvinga fram något blir ett jobb.
Att göra något när det känns bra blir ett nöje.
Viktigt att ha en hobby.
Arbeta hjärnan på ett positivt sätt.


Du gör mig hel.
Du gör mig lycklig.
Du får mig att gråta av glädje.
Blir rädd att förlora dig.
Du är i mitt hjärta.
Du är en stor del av mig.
Du finns i mitt liv och du är dyrbar.
Du förstår och accepterar mig.
Du lämnar inte min sida.
Du är envis.
Du ger inte upp.
Du är min och jag är stolt att bli kallad din flickvän.
DU BETYDER ALLT FÖR MIG!
Pusss min Cone Head.

Until tomorow i hope;) SALSA!!
Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0