Mitt första alla <3 dag firande!


Alla hjärtans dag!
Varför firar vi? Är det bara för att man ska köpa mer saker,är det för att vi ha få dagar att fira eller är det för att vi alla behöver en dag som paus för att visa till våra nära hur vi känner och vad de betyder för oss extra mycket? Borde vi inte visa varje dag? Jag tycker faktiskt att visst man ska defenitivt visa varje dag men man har ju inte alltid tid och vi behöver en dag med bara romantik,present,uppskattning och bara vara själva. Chansen för nya par att hitta varandra,chansen för att singlar att ta steget och dejta,chansen för en familj visa uppskattning inom familjens kärlek osv. Jag har själv alltid velat fira. Sen jag va liten så hoppades jag i skolan att någon skulle skicka ett brev och fråga om jag ville vara deras valentine,eller att jag skulle få en ros,eller ha en pojkvän att fira med. För mig har det alltid varit en speciell dag. Jag är en riktig romantiker och älskar att tänka som de gör i filmer. Problemet med att jag har velat det så mycket så har det inte blivit som jag har velat och det gör mig varje år besviken. I år förväntade jag inte mig något,planerade inget i förväg och va bara glad att jag hade någon

Resultatet.

Det blev att jag lagade en god middag,en smarrig,romantisk efterätt och sen blev det en rolig film och en massa vin;).Fick underbart fina rosor också.
Jag har aldrig firat denna dagen med någon och jag är glad att jag fick göra det med en sådan fin och underbar man. Du är bäst! DU har gjort denna dagen till en lycka igen. Jag är glad att vårt första firande tillsammans blev så underbar och nu har vi vår tradition.

Måndagens lärdom:
Den första gången med riktig kärlek är alltid bäst!
Uppskatta din man varje dag.
Ta hand om din man på alla sätt så tar han hand om dig.
Njut av denna dagen.

Peace,Love & Devotion.
XOXO MISS C....HAPPY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0