Hygien!!!


Hygien är så viktigt!!!
Förstår inte på mig personer som inte duschar,går runt och stinker i håret,under armarna och så förväntar de sig att man ska sitta brevid de i t-banan,i bussen eller ens stå brevid de i en kö USCH säger jag bara!! Ännu värre är de som inte borstar tänderna. Förstår de inte att de luktar? att när de pratar så stinker de? och att det är fullt med bakterier som går runt också. Ju bättre man borstar och tar hand om sin mun,ju trevligare är det att stå nära och väl vilja prata med dig! Borsta tänderna morgonen och kväll är viktigt och bra för dina tänder.
Snälla Snälla Snälla,tvätta händerna när du har kommit hem,efter toalettbesök eller innan du ska äta. Du kan bli torr om händerna men det blir mindre bakterier och du känner dig fräschare och mindre smuts.
Kan folk bara lära sig lite mer om sin hygien så skulle nog vi alla vara lite trevligare och gladare samt FRÄSCHARE!


Din moder,min moder.Ordet moder.
Kvalitetstid med sin moder är något väldigt viktigt.
Att ge sin tid till personen som har burit dig i 9 månader av ditt liv, som har gett dig din näring,kärlek,trygghet och lärdom är allt du kan göra. Inget i världen kan tacka hur mycket en moder gör för sina barn. Jag älskar att umgås med min mamma. Hon ärnmin bästa vän,min dagbok,min moder,min trygghet,min förståelse,min tro och det viktgaste av allt min kärlek. Hon ger mig allt jag kan önska mig och mycket mer. Hon formar mig till den sorts mamma jag vill bli i framtiden. Jag har allt att tack min mamma för. Jag älskar verkligen att umgås med henne,om man hade mer tid.

Dagens lärdom:
Uppskatta allt du har,du fått och kan ge.
Ta hand om dig själv.
Hygien är din framtida bild.
Din moder är din trygghet.

Until tomorow
Perace,Love & Devotion
XOXO MISS C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0