25 års kris?

 
Ja jag vet hur gåt detta till och finns det något som heter 25 års kris?.
I min situation så börjar jag tro att det kan vara så. Men sen så tror jag att i detta sammanhanget har det att växa upp. Vid 25 så är det dags att ta mer ansvar, har mer skyldighet och man börjar djupt tänka efter vad man verkligen vill göra med sitt liv. Allt har alltid handlat om samma sak men nu börjar man få en större bild på det hela.


Förhållande kan vara spegelbilden av ditt liv. Förhållandet som man har med någon formar den personen som du är idag. Den säger till ifall du mår bra eller inte. Många tyckler inte om att det verkligen kan vara så men personen som betyder mycket för dig påverkar mycket i ditt liv, hur du kä'nner,tänker,nästa steg du ska ta. Du börjar att forma ditt liv baserat på ditt förhållande. Viktigt att ha kvar lite av dig själv så du kan stå stadigt och gå vidare med ditt förhållande på ett positivt sätt.

Mån-Tis lärdom:
Forma ditt liv som du vill ha det.
Personen i ditt liv mår bra när du gör det.
Stoppa inte ditt liv bara för att du tror att det är rätt.
Tvinga inte dig själv till något.

Until tomorow i hope.
Peace,Love & Devotion
XOXO MISS C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0