Kluven

Den som mött sin soulmate, sin själsfrände, har en helt annan upplevelse av kärleken. Känslan börjar på ett djupare plan och söker sig upp till ytan. Tillsammans med en soulmate finns en stark känsla av samhörighet även om man inte känner varandra. Man njuter av varandras sällskap och känner lycka i både hjärtat och själen. Mötet med en soulmate kan vara både överraskande och överrumplande.

har inga mer ord för dagens inlägg tyvärr. Känner mig vilsen,kluven,osäker och bara ensam. Kommer att vara ett avbrott från mitt flytande inlägg på bloggen men det kommer när jag mår bättre,belive me;)
Saker och ting händer i livet,antingen ger man upp och skiter i allt(springer iväg) eller så är man mogen nog och står framför porblemet eller vad det nu kan vara och försöker kämpa hur ont och hur jobbigt det än må vara.

Kärlek är jobbigt och shit vilken otur man har haft men någon dag kommer det att bli min och min soulmate kommer att märka av det,komma till mig och aldrig vilja släppa taget. En soulmate vill vara med den personen hela tiden inte ibland eller när den har lust.

Med det sagt hoppas ni får en trevlig dag vi ses när vi ses..

XOXO MISS C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0